4 Ekim 2009 Pazar

Hafta sonundan..

Cumartesi veli toplantısı..Berk'in sınıfındaydım,farklı bir sınıfta haliyle yabancı hissettim kendimi.Zaten çok kısa sürdü,alınması gerekenler vs.Birkaç kişiyle tanıştık,sınıf temsilcisi bayanda her konuda yardımcı olacağını söyledi.

Sonra koştur koştur tramvaya yetiş,akraba buluşmamız..Çok güzel geçti,gırgır,şamata:)Bir kere show yapmak yok,herkes sadece dört çeşit börek,çörek yapacak:)Dört çeşit az bencede:)))Yani bunu en asgari ancak bu kadar sınırlayabildik:)Aynı mevzu birgün önce apartman komşularımla konuşuluyordu..
-az ikram olsun!
-peki az olsun.
-ama yok yok falancanın hazırladıklarıda güzel oluyo,yapsın yapsın!!
-e iyi olsun:)???
Biz küçüğüz,söz büyüklerin tabi,teyzeler öyle kararlaştırdı:)Hoşlarına gidiyor sanırım yiyemedikleri tabaklara güzel güzel bakmak:)Ya da bıçağın ucuyla tatmak,sonra da tabağı olduğu gibi bırakıp..
-al yavrum ellerine sağlık..
-buyrun alın lütfen..
-yok yavrum şekerim,tansiyonum var..
-safra kesemden yiyemem,yeterli..
-eee o zaman niye yaptırıyorsunuz bunları bize?? diyemiyorsununuz..

Dönüşte yürüdük,ağacın yeşilliğin bol olduğu parkların yanından..

Eve girmeden uğradığım tanıdık mağazada bakındım biraz..Kabinde giyinip çıkan Talmira hanımla tanıştım bu arada..Ne kadar süslü bir bayandı anlatamam.Kadın torun sahibi olmasına rağmen bana gençliğindeki ölçülerini anlattı bir bir:))
-Ay menim bacahlarım şu ölçüdeyidi,göğüslerim şu...
-hatta bigün mene teklif geldi,model olarmısın deye..
-yoh dedim menim koca meni doğrar:)
Azeri bir bayan Talmira hanım..Bakü'den Osmangazi Üniversitesine öğretim görevlisi olarak gelmiş.Mağazadaki tezgahtar Elif'te abla ne olur biraz yardımcı ol Talmira ablaya deyince bizim sohbet uzadı gitti..O'na güzel bir kreasyon oluşturduk.Zevkli şeyler aldı sayemde:))

Bu arada ben cumartesi evde yokken oğlum ve yeğenim salonun camını açmışlar bir güzel,dışarıyı seyre dalmışlar.Dilenci bir kadında yaklaşıp ekmek,peynir istemiş.Bizim akıllılar gidip dolaptan peyniri,zeytini peçetelere boşaltıp,evde ne kadar ekmek varsa camdan kadına vermişler.Birde benim olmadığıda söylemişler.Bununla ucuz kurtulduk,ya kapıyı da açsalardı.O kadar konuşuyorum bu konuları ama bir kulaklarından girmiş,diğerinden çıkmış.Çok kızdım,akşam istedikleri oyunu oynatmadım.Bende sizi büyüdünüz sanıyorum sıpalar,yok bir daha evde kalmak istemeler!!

Pazar günü mis gibi demlediğim çayımı bırakıp,sabahın 10:30 unda,bizim oğluşun sınıf toplantısına gittim.Öğretmenin ve velilerin ısrarına dayanamayarak yine sınıf annesi oldum:))Eve döndüğümde yeğenimi ve oğluşu alıp dışarı çıktık,Berk'i bıraktık.

Vee bugün pazartesi,ev darmadağın,süpürülecek,süpürge tamirde..
Öğlen süpürgeyi apt.görevlisi getirdi ama sabah kalktığımdan bu yana ağrıyan başım..
tutulmuş,gerilmiş omuzlarım buna izin vermedi.Sanırım çocukların yaptığı çok gerdi beni..Sadece yemek yaptım,her yer olduğu gibi duruyor..
Sabah ola hayrola...

1 yorum:

ezgi dedi ki...

Hafta sonu yazını şimdi okudum:)Güzel değerlendiriyor olmana sevindim ben de...
dialoglar da şahane:)))
sevgiyle kal ablacık
Ezgi