26 Eylül 2009 Cumartesi

Bayram ve sonrası..

Oğluşun toparlandığını görünce bayram sabahı 5:30 da memlekete doğru yola çıktık.Amaç bayram namazına yetişmekti eşimin ve yeğeninin,ama olmadı.Biz vardığımızda camiden çıkılmış,mezarlık ziyareti başlamıştı.O kadar söyledik memleketin dağlarında,toprağında kılabilirsiniz diye ama:)yok köyün camisinde kılınacak dediler:)
Kapalı,yağmurlu olacak dediğimiz hava açtı,güneş vurdu içimize..
Bayramlaşıldı..kayınbiraderler,eltiler,yeğenler,kuzenler,gelinler,çoluk çocuk..

Güzeldi ama annemlere gidince..ilk bayram O'nsuz..O'nu göremeyince..içim yana yana.....
Bazen sevinçtir bayram,bazense acı bir burukluk...

Çarşamba akşamı Berk'i yerleştirdik.
Perşembe sabahta okuluna gittim,öğretmeniyle tanıştım.Bizimki kaynaşmış bile ilk günden arkadaşlarına..çok sevindim..
Zilin çalmasını bekledim,kitap dolu koca çantayı sırtlanıp Berk'i bıraktım.Eve kadar yürüdüm,iyi oldu.
Haftasonu alışverişimizi yaptık kırtasiyeden..Berk'e torpil yaptım bolca,sevindi çocuk..Düşündüğümden de çabuk alışacak:)

Bize okul dün açıldı:)Malum,mazeretimiz var:)Teşrif ettik nihayet..Hadi hayırlısı olsun bakalım...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayramı memlekette geçirmek!
Eş, dost, akraba...yıllar oldu bayramı tadında kutlamayalı.
Sen böyle anlatınca sevindim ve aslında üzüldüm.
Gidenden geriye hatıralarla dolu bir bayram kalıyor. Acının tazeliğini koruduğu ilk bayramdı dimi? Ve bu hep böyle olacak.
Biliyorum.
Yinede memlekette olmak güzeldir.
Sevgiler newbahardan

ezgi dedi ki...

yakınlarda yine bayram olsa da tatil olsa:)
yorgunum:)))
Ezgi

gulden dedi ki...

Oğluşunuz erkekliğe ilk adımını atmış ne güzel.Ne ömutlu size.Okul yaşantınız hayırlı uğurlu olsun.Başarı dolu bir yıl diliyorum...

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzel oluyor değilmi bayram da memleket havası.
Yeni eğitim ve öğretim yılı kutlu olsun Berk'e.

sevgilerimle