5 Eylül 2009 Cumartesi

Öylesine..

Bugün çocukları alıp hamburger yemeye götürdüm.Yemeklerini yiyip,oyuncaklarını özene bezene dizayn ettiler.Ardından da epey araba oyunu oynadılar.Oturdum onları izledim dakikalarca...

Berk gördüğü tramvaya şaşkın şaşkın baktı.Geçen sene binmiştik beraber unutmuşum.
Mutlu oldu bugün ama annemi özlediği belliydi her halinden..

Saat yedi gibi evdeydik.Yemeğim,çorbam vardı,dünden yıkanmış salata malzememde hazır olunca sofrayı çabucak kurduk.Dışarı çıkmadan önce de hayatımda ilk kez ekmek kadayıfı yaptım.Kolaymış aslında ama o kadar çok oldu ki tepsiden doldu taştı.Gittiğim yerlerde çok yedim,hadi deneyeyim dedim.Sünger gibi tüm şerbeti çekti,zevkliydi hazırlamak:)

Yemekten sonra annemleri aradım,Berk le konuşup özlem giderdiler.Şimdi saat 01.56 hepsi mışıl mışıl uyuyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canıııımmmm...
Çocuklar tıkınırken sende öylece baktın he mi :)))
Güzel bir günmüş ne diyeyim, herşey çocuklar için, onlar mutlu olsun diye zaten.
Allaha emanet olun, sevgiler
(newbahar)

sedencik dedi ki...

sevgili Lillyum hem verdiğiniz ses'e teşekkür hemde ziyaret için geldim:)
yeğen'e yeni hayatında yürekten başarılar dilerim...

bu arada sizin cam boyama tabaklarınıda inceledim...
çok çok güzel olmuşlar...
ellerinize sağlık...
sevgiyle...

ezgi dedi ki...

ablamcım canımcım,ben geldim:)
bu güzel gece de benim içinde dua et olur mu?
sevgiler

sedencik dedi ki...

sevgili Lillyum...
hayırlı,huzurlu ve tüm sevdiklerinizle birlikte nice mutlu bayramlar dilerim...
sevgiyle...