24 Eylül 2009 Perşembe

Oldu da bitti maşallah...

17.9.2009
Bayram öncesi sünnet..tam bir hafta oldu...
Geçen hafta perşembe günü hastanede sıramızı bekliyorduk.
Bir oda dolusu çocuk..
-anne benim karnım acıktııı..
-bi köfte ekmek olsa,yanında da ayran..
-simit istiyoom..
-anne bi çubuk verseneee..
Oğluşta her konuşanın sonunda,
-evet yaa gerçekten çok acıktım,bu serum bizi doyurmuyo...dedii durdu..
-yaa bu serum ağzımıza aksa yaa,niye kolumuzda???
Taa ki 12:25 gibi sıramız gelene kadar..
Sonra da oldu da bitti maşallah,damat olur inşallah...


Odamızda apandisti patlayan ve ameliyat olan çocukta vardı,Fatih..
Başında annesi yok nazını çekecek,gelmemiş beceremez diye..yengesi var..
-Bir haftadır bekliyoruz dedi yenge,çok sıkıldık..
Sünnet olanlar bir bir gitti,bizde hazırlanırken gitmeye,baktım iyice mahsunlaştılar..
-Heralde bayramda da çıkamayacağız dedi yenge..
Vedalaştık..

-Ertesi gün sargımızı aldırmaya yine hastaneye geleceğiz dedim..uğrarız yanınıza bir isteğiniz varmı?
Teşekkür ettiler..
Evimize geldik,oğluşu kendi elleriyle süslediği yatağına yatırdık.
Artık gerisini siz düşünün...

Ertesi gün hastaneye Fatih'i ziyaret edeceğiz diye birşeyler aldık yanımıza,öyle gittik kontrole...
Bizim sünnet arkadaşlarını gördük,hepsi ordaydı..Ama biz kontrole girmeden Fatih'i ziyarete gittik.
Bizi görünce öyle çok sevindiler ki..
Onlar da taburcu olmuşlar nihayet..
Diğer yataklar yeni sünnet olan çocuklarla dolmuş.

Eve gelip sabahtan ayarladığım yemeklerin son hazırlıklarını yaptım.Kayınbiraderim ve eşimin yeğenlerini yemeğe çağırdık,
o günün anlam ve önemini belirten:)
Asıl sünnet merasimimizi sonraya erteleyerek...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:))
oyy annecikin oğlu sünnet mi olmuş?
geriye damatlığı kaldı ha:)
ne güzel duygular bunlar...
hayırlı olsun lilyumum.nice güzel günlerini göresiniz çocuklarınızın...
sevgiler
Ezgi

laleninbahcesi dedi ki...

oh oh geçmişler olsun hayırlı olsun. Hep güzel günlerini yaşayın inşalah.
Benim blog listemde bir karışıklık oldu, bir şifreli blog yüzünden. Çoğu arkadaşlarımın ismi silindi. Bu rada benim bilgisayar bozuldu, ramazan derken kimseyi ziyaret edemedim o yüzden uğrayamamışlığım:((8

Sevgilerimi bırakıyorum

Lilyum dedi ki...

Sağol Ezgilim..bayram arefesi demedik,soluğu hastanade aldık:)okullar açılıyor diye:)ya sünnet olmadan kalsaydık:)sevgiyle canım..

Lale ablacım çok teşekkürler..
Ramazanda bende aksattım bloğu.
Ne zaman isterseniz,hiç önemli değil:)küçük bir espriydi size:)
sevgiler benden..