17 Ekim 2009 Cumartesi

Aşk...


Aylardır karşılaştığım her yerde,uğradığım arkadaşlarda ısrarla ve şiddetle okunan "aşk" nihayet tarafımdan okunmaya başlandı.

Çook uzun zamandır kitap okuyamama sorunu yaşıyorum.Elime kitap alamıyorum,aldığım kitabında ilk sayfasında vazgeçip bırakıyorum.Bugün nazlıcanımın jestiyle silkindim,kendime geldim.Elindeki pembe kalpli kitap gönlümü fethetme yolunda..birde pembe kalpli metal ayraç..Sırf onun kitap ayracı koleksiyonu hatrına ne kitaplar okunur aslında ama dedim ya sorun bende..

Ey kendinde kaybolmuş kişi,
Bilmezsin,bedenin sana mezar olmuş,
Nefsini tanımadıkça,nefsin seni gömer olmuş.

Nefsimin kölesi olmadan,nefes aldır yarabbi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelerden okumuştum ablacık.Okumaya değer bir kitaptır...
Sevgiyle kal
öptüm seni çok
Ezgi

laleninbahcesi dedi ki...

ilk çıktığında okumuştum, gerçekten güzel, seveceksin. Erkekler içinde gri kapaklısını çıkardılar, renginden dolayı almıyorlarmış:)))
sevgiyle