9 Aralık 2009 Çarşamba

Oyun..


Sevgili Ayşenur'dan gelen davet mutlu etti beni..
Uzun zamandır yazı yazma isteğimin azalmasına bir vesile de olur belki değil mi?Zevkle katılırım Ayşenur'cum çok teşekkürler..

http://birguzelciftiz.blogspot.com/

Yeni sayfanda hep mutluluk cümleleri kurulsun dileğim..

BİR GÜZEL ÇİFT=şeker
Şeker=ağız tadı
Ağız tadı=huzur
Huzur=güven
Güven=lilyum
Lilyum=dost
Dost=gönül
Gönül=EZGİ
EZGİ=nağme
Nağme...

Ben de oyuna katılması için sevgili arkadaşım Newbahar'ı davet ediyorum.
Hadi bakalım sisli dağların perisi..

Kurallar:
-10 kelime kullanılacak
-10. kelime üç nokta ile bitirilip, arkadaş listesinden seçilen bir arkadaş tarafından devamı getirilecek.
sevgilerleee...

5 yorum:

Newbahar dedi ki...

Merhaba Lilyumcum...
Teşekkür ederim canım, oyunu oynamak çok zevkliydi.
Beni düşünmene sevindim.

Sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

bu gün ikinci kez rastlıyorum bu oyuna . Oyunları unutmuştuk iyi oldu. Sevgiyle

ezgi dedi ki...

ezgiyi üstüme aliiim miii:))
aldım gitti ablam canımmm

bir güzel çift dedi ki...

Çok güzel olmuş yaa..bayıldım...bir güzel çift=şeker,ezgi=nağme...harikasın...
sevgilerle...

Lilyum dedi ki...

Al tabi üstüne,çünkü O sensin Ezgilim:)
*******
Sizler de harikasınız Birgüzelçift,Newbahar ve Lale ablacım:)