25 Aralık 2009 Cuma

Ordan burdan

En son iki hafta önce yazmışım,epey olmuş..eee geç olsun güç olmasın demişler.Neler yaptım son zamanlarda?Çok farklı işlerle uğraşmasamda epey yoğun geçiyor günler..Son yazımda gezmeye gideceğim demiştim,ama gidemedim.O gece öyle uykusuz kaldım ki,sabahtan akşama kadar sersemledim durdum.Bir ara uyumak istedim,bir saat zar zor uyuyabildim,sonra çocuklarla ödev hazırladık.Ama atlamadan geçemeyeceğim.Sabahın beşinde yukarı çıktık asker yollamaya :)ve gülmekten çatladık.Çünkü ev ahalisi bizi görünce uyandı bir bir..eee bizim misafir,eşimin abisini tutamadık,gitcem Allah gitcem :)

Sonraki günler güzeldi,bol koşturmacalı..Ama bu koşturmaların içine hiç gezme ekleyemedim nedense..Halbuki ben ne yapar eder,en basitinden kendim gezintiye çıkar,mağaza dolaşırdım,hem yürüyüş olurdu.

Perşembe günü kuzuyla gezdik bol bol..Önce yemek yedik,sonra sinemaya gittik.Biletleri alıp kahve dünyasında beklemeye koyulduk.

Filmin adı Vaviyen..Avrupa yakasından Engin Günaydın ve Binnur Kaya olunca çok güleriz diye düşündüm ama saçma sapan bir şeydi.Anlatmaya bile değmez açıkçası..Bu ara filmler pek iç açıcı değil nedense..Bir ay kadar önce de Kolpaçino ya gitmiştik arkadaşla..Saçma sapan olsa da daha çok gülmüştük açıkçası Şafak Sezer e..
Kahve içerken Dilek le karşılaştık,İstanbul a gidecekti o gece,tedavi için..O da bilet alıp geldi yanımıza..

Bugün hava öyle güzelki..Dershane çıkışı kuzuyla evde buluşup çıktık,yürüdük uzun uzun..
Kendimden haberler vereyim dedim,hiç yazma modunda değilim.Ya da ben yazma yeteneğimi kaybettim:)
İyi haftasonları olsun..

2 yorum:

sedencik dedi ki...

güzelmiş geçen günler,haberler :)
sağlıklı mutlu ...
tüm sevdiklerinle ,huzurlu...
çok güzel bir yıl diliyorum...
sevgiyle...

ezgi dedi ki...

Mutlu yıllar ablacım sana ve ailene...
Çooook öptüm...
İyiki varsın
Arayı açmayalım:))))