11 Aralık 2009 Cuma

Deneyeceğim

Bu hafta yapmam gereken bir sürü iş var.Hangisine koşsam,bilemedim.
Oğluşun yapılacak performans ödevleri,yeğenimin aynı şekilde,benim kendi ödevlerim,bir aydan uzun zamandır görüşemediğimiz akraba toplantımız var cumartesi,pazar günü kızımın veli toplantısı..

Yarınki gezmeye gitmezsem işler yetişir ama gitmekte istiyorum.Uzun zamandır ne misafir ağırladım,ne misafirliğe gidebildim.Veli toplantısına sadece eşim gitse de olur ama yok illaki ben yetişeceğim.Herşeyi üstlenmek ya da illaki ben olmadan olmayacakmış gibi kendimi zorlamam ne kadar doğru?Bırakayım,bu seferde eşim yalnız gitsin toplantıya..Adamı da öyle güzel alıştırdımki ben gitmezsem O da yalnız gitmekten hoşlanmayacak biliyorum.Deneyeceğim:)Ama gezmeye gideceğim:)

Pazartesi,çarşamba,perşembe sınav var,çok çalışmak gerek..Bakıyorum da gençlerde hiç ders çalışma azmi yok.Benim gibi sonradan okuma çabasına düşen arkadaşlar çok gayretliyiz.Çok büyük zevkmiş çocuk gelişimi okumak..Gerçi çocuklarıma bir faydası olmayacak ama olsun,belki ilerde bir faydasını görürüz:)Belki başka çocuklara bir faydam olur.

İki akşamdır eşimin abisi gildeyiz,oğlu askere gidiyor.Tüm akraba,eş,dost,komşu tebrik ziyaretinde..Buruk bir sevinç mi desem,ya da mutlu görünmeye çalışan buruk kalpler mi desem,öyle bir şey işte..Allah yardımcısı olsun tüm askerlerin,güle güle gitsin..Sabah 06.00 da yolcu edeceğiz.

Dün gece görümcem bizde kaldı,bu gece de eşimin büyük abisini getirdik,uyuyorlar mışıl mışıl:)Saat şuan 02.00,hiç uykum yok.Bir de uyumazsam bu hafta yapılacak işler hepten aksar,uyumam lazım.Deneyeceğim:)

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

gezmaye mutlaka git. İşler yetişir yetişmez bilemem ama gezmeye git sen.

Sevgilerimle ve askere en iyi dileklerimle , güle gitsin gelsin.

bir güzel çift dedi ki...

nerelerdesin...özledik...asker hayırlısıyla gidip gelsin,sen de tez vakitte yoğunluktan kurtulup kendine bize vakit ayır emi :)
sevgilerle

Adsız dedi ki...

Nassııııın iiisiiiiiin?:)))
sevgilerrrrrrr ablamm
Ezgi