27 Kasım 2009 Cuma

İyi bayramlar


BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN..

5 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

bizdende size iyi bayramlar. Sağlıkla mutlulukla daha nice güzel bayrmlara

Newbahar dedi ki...

Uzun zaman oldu görüşemedik canım. Umarım güzel bir bayram geçirmişsindir.
Sevgi ve selamlar

Adsız dedi ki...

yok mu yeni yazı ablacıkımmmmmm?
ezgi

bir güzel çift dedi ki...

uzun zaman olmuştu,sayfan her zamanki gibi çok ama çok güzel...okuyamadığım tüm yazılarını okudum :) böyle biriktirip okumakta güzel oluyormuş.Ama artık biriktirmem çünkü bende taşındım bu taraflara.blogcudan blogspot a taşıdık bir güzel çifti...burada beni yanlız bırakmayacak bir dostun olduğunu bilmek çok güzel...
sevgilerle

bir güzel çift dedi ki...

gelir gelmez oyun oynadım...seni de dahil ettim oyuna :) ne dersin? bi bak beğenirsen katıl bize :D