26 Kasım 2009 Perşembe

Bayram...


İçimde bir sızı,bayram geliyor..Sen olmadan geçen ilk kurban bayramı..Geçen bayram ellerinle aldığın kurbanlığın bu yıl kimler,nasıl aldı?

Özledim seni...çok özledim..
Hıçkırıklara karıştı nefesim..Gözyaşıma yenik düştü gece..Bugünlerde çok gergindim,meğer senin yokluğun doldurmuş içimi...Ağladığım vakit bir nebze açıldım sanki..

Hala gözümün önünde son gidişin,sarılmamız.."baba kusuruma bakma"deyişim..
"sen kusura bakma kızım"demen..ayaz bir kasım sabahı ayrılmıştın bizim evden..

Yakıyor beni bu bayram,herkes telaş içinde..Canım istemiyor,içimden gelmiyor bayram hazırlığı yapmak.Nasıl olsa geçer her tatil gibi,bayramda olsa..Bir yanım memlekete gitmek istiyor,diğer yanım yokluğunu hatırlayınca vazgeçiyor.Yoksun sen,kabullenmeliyim biliyorum,hatta kabul ediyorum ama içime sinmiyor işte son ayrılığımız..

Ne güzeldi çocukluğumun bayramları..Arefe günü aldığın lokumlar,şekerlemeler nasıl cezbederdi bizi..Sabah bayram namazına giderdin,annemse büyük bir özenle kahvaltı hazırlardı.Bilirdi yanında getireceğin misafirlerimiz olurdu kahvaltıya..Mis gibi arefe gününden hazırlanmış çörekler ve bayrama özel yiyecekler..Ardından kurbanımız kesilir,herkesten önce yerlerini bulurdu.Öğle yemeğinde kavurmamız hazır olurdu.

Şimdi hiç bir şeyin tadı yok biliyor musun?Ne arefe gününün heyecanı,ne bayramın güzel havası..Hele de memlekette değilsek sıkıcı bir tatil rehaveti..

Böyle olmasın diye toparlanmam gerek..Bayramı güzel karşılamak gerek..

Kurban Bayramımız mübarek olsun,hayırlara vesile olsun inşaallah..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:(((
Ablacık ben elini öpsem mutlu olur musun?
Seni ve sıcacık gülüşünü çok seviyorummmmmmm
İyi bayramlar ablamm
Ezgilimelodi

Adsız dedi ki...

sen benle konuşmuyon küsim miiiiiiiii:((((
Ayşenur oyun hazırladı bari oyun oynayalım,ablaların en datlısı
öpüldünn
Ezgi