7 Mayıs 2010 Cuma

Anne

Biraz egoist ol anne,biraz bencil ol..dedi kızım birgün..
Bilmem olabilir mi bir anne bu dediklerimden..kendini düşünebilir mi?
Canından CAN ların canı sıkılsa,üzülse,ağlasa dayanabilir mi bu yürek..
Karnını doyurmasa,üstünü giymese,çorapsız yere bassa ısınır mı bu yürek..
Hasret kalsa,ayrı düşse,özlese hem de çok özlese unutabilir mi..
Kuzusu O nu çok sevse,hem de çok sevse,yine de O nun sevgisinin yerini tutabilir mi..
Ne yüreğindeki acısına bakar,ne yangınlarına..
Sever çok sever..tahmini yok! benzeri yok! eşi yok!

4 yorum:

ezgilimelodi dedi ki...

Hatırlıyor musun?
Geçen yıl buzamanlar tanışmıştık...
Anneler günü mesajı ile...
İyiki tanımışım seni ablacım.
Anneler günün kutlu olsun...
Seni çok seviyorum...

laleninbahcesi dedi ki...

hiç karşılık beklemeden, hiç çıkarsız tek sevgi...

Anneler Günün kutlu olsun... sevgilerimle

Lilyum dedi ki...

Evet Ezgicim bu günde beni onore etmiştin,çok mutlu olmuştum,şirin kız bana mesaj yazmış,meğer o da beni farketmiş,tıpkı benim o nu farkettiğim gibi demiştim..çok tşk ederim canım..bende seni çok seviyoruuuuuum..
..........
Aynen öyle Lale ablacım..
bende tekrar kutluyorum anneler gününü..sevgiyle

ezgilimelodi dedi ki...

Haydi lililililililiiiiiyummm:))
Sayfamda ödülün var.Bi ceee yap bana:)